Subject: Sotsiaalministri määrus “Tervisekaitsenõuded ilu- ja isikuteenuste osutamisele”
From: "Valeria Titova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 16:13:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Sotsiaalministeerium

Alates 1. septembrist 2025 jõustub uus rahvatervishoiu seadus, millega
koos hakkab kehtima ka sotsiaalministri määrus “Tervisekaitsenõuded ilu-
ja isikuteenuste osutamisele”.

Meie advokaadibüroo kliendiks on iluteenust osutav äriühing, kes soovib
tutvuda alates 01.09.2025 kehtima hakkavate nõuetega, et viia salongi
tegevus õigusaktidega kooskõlla.

Oleme tutvunud uue rahvatervishoiu seadusega, kuid eelviidatud
sotsiaalministri määrus ei ole Riigi Teatajas kättesaadav
(https://www.riigiteataja.ee/akt/102012025068).

Palume teie abi määruse ametliku teksti kättesaamisel.

Parimate tervitustega / Best Regards

Valeria Titova
Vandeadvokaat

Advokaadibüroo Laus & Partnerid
Narva mnt 7B, Tallinn 10117 (Zenith Ärimaja)

Mob: +372 5373 2039

Tel: +372 662 2640
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.lauspartners.ee/> www.lauspartners.ee

Konfidentsiaalsusteatis
Käesolev kiri sisaldab seadusega kaitstud konfidentsiaalset informatsiooni
ja on mõeldud üksnes adressaadile. Kui Te ei ole adressaat, ei ole Teil
õigust informatsiooni kasutada, edastada ega teha kirjast koopiaid. Palun
hävitage kiri ja teavitage sellest saatjat.

-------------------------

This message and any attachments are confidential and may also be
privileged. If you are not the intended recipient, you are hereby notified
that any use or disclosure of this communication is strictly prohibited.
If you have received this communication in error, please delete all copies
of the message and its attachments and notify the sender immediately.